it aint worth it

det är en tid just nu som jag förknippar med lite lätt ångest och smärta och jag vet inte varför det kommer tillbaka men det gör det. Jag älskar julen men just nu känns det lite knasigt kan jag lugnt säga. Låter detta gå ut över andra också och det är inget bra. Det kommer av rädsla, jag är rädd att det ska bli som förra året igen. Jag är knasig men det är det som snurrar just nu i min lilla brainiac skalle.. typ som att det finns något att göra åt något, jag är ju inte gud direkt. Vad som händer händer och jag kan inte göra nånting så egentligen borde jag inte fundera över nånting men det sitter väl som ett litet ärr i själen. Eller kanske i hjärnan haha

Ska slå mig själv över kinden, en riktig jävla bitchslap och försöka förstå att jag är grym. Vad som än händer är jag jag och jag fixar allt så behöver ju inte oroa mig :)

Puss på alla godingar som kikar in med sina nyfikna ögon på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Hani Banani

http://open.spotify.com/track/03hxjQTQAencInpw5VoZTD



Hej min lilla pärla. Jag kontrar din bitchslap med en klapp på kinden och en go låt från mig till dig! Och tänk på att saker kommer och går, men minnen består - och DAMN vad många fina vi har! The Ark, vindskyddsgrill, snattrande i soffan you name it!



Puss på dig,

din tillgivne

Hannibal!

2011-12-14 @ 21:29:41
URL: http://mikrokosmos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0