I would know

lilla jag är sämst på att blogga jag vet.. Can't help it liksom men just nu är det bajsmycket i skolan. Iallafall! Har haft en skön helg och satsar just nu mest på att överleva veckan (Tenta fredag oh my god). På lördag, vet ni vad jag ska göra då? Äta kinderchoklad och inte läsa en enda mening. Kanske läsa på kinderpaketen, det skulle vara det enda! Längtar tills fredag för då bär det av till liseberg och på middag för någon fyller år, wiiiihoo

 

men tills dess har jag inget liv, min dator och jag kämpar för att inte överhetta oss.. Men biogeokemiska kretslopp är ju trots allt jäkligt intressant så inte alls svårt att motivera sig att läsa.. Hm Liar Liar

Okej ska sluta bjäbba och duscha och tända ljus på mitt rum, fira lite december och sånt trevligt hihi

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0