Gråbos skogar

Kul att så många tittade in när jag la upp på facebook! Sjukt kul :)

 

Idag åkte jag med tåg och buss tiiiidigt till botaniska för att inse att det var i gråbos skogar som exkursionen skulle ske så bussen tog mig tillbaka igen till hemtrakterna. Värt.

I gummistövlar och påpälsad med kläder traskade vi runt alla 60 smilare i träsk och snö och granskogar för att mäta höjd och virkesanvändning av skog. Kylan mina fötter fick utstå var inte av denna värld kan jag lova. Ett tag undrade jag faktiskt om de skulle lbi svarta och ramla av. En minimalisk eld värme i ca 3 minuter sen var det gummikyla igen. Kom hem och däckade i soffan efter att bussen kört hem mig till lerum(LYX)!

Pluggar nu, redovisning imorgon jajemen. Sjukt fin powerpoint men förberedleserna muntligt är väl sisådär. Får jobba med charmen eller nåt..

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0