Vändning

Nästan så jag tog av mig alla kläder och sprang ett glädjevarv runt aspen imorse när jag märkte att trots mina vackra försök att skråla med i The Ark igår så fungerar halsen bra idag. Dessutom har huvudvärken som suttit som en fet stekpanna i huvudet faktiskt lättat. Awesome! Kanske finns hopp för mig också!

Jobbar från klockan 2 idag, och även imorgon fast från 10. Sen ska jag kika på kräftcyklingen som är så satans kul att se på. Alla utklädda galna vuxna som försöker ta sig igenom olika stationer. Hur kul som helst! Effter det sadlar jag om till HÅRDROCKSBRUD, ooh yeah och det bär av till jullebulle för en musiktema kväll. Längtar!

 

Är sjukt sugen på tatuering. Men vet inte vad! Denna är snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0