show me where it hurts

Just Come With Your Heart
And Leave The Rest To Me
And I Promise I Will Be
And I'll Be Your Cure


Show Me Where It Hurts
And I Know That I Can Be
The Medicine You Need
Baby, I'll Be Your Cure

Jordin sparks-the cure


Ursäkta mina låttexter i början av alla inlägg haha men lyssnar påså mycket olika musik att jag älskar att hitta delarur texter som är fiiiina. Det har inget med mig eller nån annan att göra oftast utan är bara en fin text jag hittar hihi. 

Har sett på nostalgi Bue Water High med syster och så har jag kommit in på mitt program så lte lättare om hjärtat minsann! Heja mig :-)Frågan är hur jag ska hitta och sånt haha lilla bonden i stora staden.. Ajj då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0