Sex on the beach

Du tror väldigt mycket om dig själv men du kanske ska vara medveten om att jag tror ännu mer om mig själv


Ah, underbara febern föll jag tillbaka i igår kväll. Min allra bästa vän these days, går alltid att lita på. Skit ner dig feberjävel jag hatar dig du gör mig illamående och trött och matt och svettig eller kall och jag trivs inte alls i ditt sällskap tror jag ska vaar otrogen med förkylning istället, han verkar lite goare.

Vi testade inför kräftcykling igår, blir toppenstationer skulle jag vilja påstå. Sen hade jag en mysig men aning febrig kväll med en brun turk ;-)

Nu ska jag sätta på "har du hört ryktet om Morgans". Med SJP och Hugh Grant. Vi får väl se om den är rolig eller käääss.

 

i feberfrossan (guud vad jag tjatar om min sjukdom hit och dit, ni vet nog att jag är sjuk vid detta tillfället så jag ska vara tyst) så längtar jag något enormt till en kall sex on the beach på Kreta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0