Man ska shoppa när man är sjuk

har varit i ulricehamn damn vad jag älskar det stället! Hittade massa fint men inget svart som jag skulle eller jo svarta tighta jeans. Men annars rosa och lila, bra anna du har ju inte redan massa färg! Kände mig iallafall nästan frisk i en timme undertiden jag provade kläder. Sen kom det tillbaka med en jävla kraft. Yummi! Fina hanna ringde och pratade lite, mysigt värre. På tok för lite Hanna just nu! Bättring

Kul att så många hittat hit förresten, skitkul! Jag säger väl välkomna eller nåt haha ha inte för stora förväntingar på mig!

Tog på mig ett nattlinne från forntiden, tror jag kan ha haft det vid 9-10 års ålder. Väldigt sexigt med jordgubbar och tomater på. Vem kommer på ett sånt mönster? Lite mysigt iallafall haha jag behövde det + lite te och min gosiga pläd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0