Chill

Bild från hamnen i Platanias, hur fint?

Har mest kurat hela dagen idag med lillsörran. Yes-man blev det (Jim Carreys ansiktsuttryck och gester är oslagbara i vissa scener). Blev även mycket mat idag, min aptit har varit som en fågelunges fast jag har dock inte varit sugen på mask och småkryp utan mängden mat syftade jag på. Iallafall så blev det pizza, yummi var skitlängesen!

ska försöka färga mitt hår sen med men orken är inte på topp ännu riktigt, får sehur det går med jobb imorgon, knarkar iallafall mina tabletter jag fick nu! still going strong as they say!


Kommentarer
Postat av: Julia

Meh!! Galet, jag tog pluggpaus och kollade också på Yes man idag. SKOJ :D

2011-08-18 @ 17:09:54
URL: http://juliaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0