that was when I ruled the world

One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt and pillars of sand

Viva La Vida-Coldplay

 

Godmorgon säger jag fast morgonen är långt borta för det är ju kväll liksom. . Har skitont i nacken(efter spontana dun-täcke-sleeping på altanen igår), och fötterna(efter dum som jag är klackar i lördags). Jag är slut som människa redan vid nitton års ålder. Inte bra jobbat alls!

Jag har helt otroligt grymma godingar till vänner, galet! Ni är så fina och så bra att jag tror jag visar världen det genom att springa naken på en champions league match. Nästan värt det! nejmen jag är så himla tacksam för er, you go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0