tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
När du träffat botten
Kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön
Kom ihåg mig då

När vintern gömmer dina spår
så att du inte hittar hem
När du är vilsen i en vinternatt igen
Kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
Kom ihåg mig då
Kom ihåg mig då

Kom ihåg mig då-Lars Winnerbäck

Äkta svensk sommardänga, mycket känsla på den! Idag ska jag förhoppningsvis träffa kajsabajsa och sen träna eller springa
beroende på väder och vind. Har precis sett på Bröderna Karlsson (film, inte spanat på bröder) och jag måste
erkänna att den var riktigt bra haha.

Kommentarer
Postat av: Sanna

älskar lars winnerbäck! :D

2011-04-26 @ 17:01:49
URL: http://sannajohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0