stek utan sol på altan med täcke?

nu ska jag dra på mig duntäcke och strumpor, ta med mig en bok nej förresten inte en bok men iallafall gå ut på altanen och bara sova en stund. Vädret är ju fortfarande skitfint. Åh jag längtar, går nog ner nu.

Har varit på supermysig promenad idag, mycket trevligt sällskap! Känner av skoskav lite nu bara :-)

Sen blev det en ridtur med systra mi i värmen, JAG älskar vår! är en +grads tjej helt klart.

 

Gårdagens sämsta raggningsreplik,vill ni höra? ja det vill ni!

-Vill du dansa?

-Nä, jag är så himla varm och svettig. Vill stå här en stund, tack. (här ger man upp som kille)

-Nej då du är bara ruskigt het. Kom igen nu! ( ge dig, hallå?!)

-Nej jag är VARM och Jag VILL INTE DANSA MED DIG FÖR DU ÄR ÄCKLIG

haha det sista kom upp nu så oroa er inte, jag sårade inte honom. Bara lite

 

min tokfia med stans snygggaste läppar + kropp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0