she's just not that into you

vaknade upp bredvid min pärla, efter en myspys kväll med He's just nog that into you. Mycket fin film!Och mycket fin tjej!

Nu har jag suttit ute i solen en sväng, hur skönt som helst! Fräknarna ploppar upp som ohyra i fejjan men ingen sommar utan fräknar, skoskav och värmeutslag. Jag kan inget annat än att njuta!

Jag har insett en grej, förut trodde jag att alla killar var sviniga och bara var ute efter en sak. Men alla killar är verkligen inte sviniga, nu för tiden är jag svinet. Haha låter galet men ibland förstår jag inte mig på mig själv och hur jag tänker och gör. Inget mer grisande nu, ska vara ärlig och rakt fram istället!

det blir och hämta syster och dra en repa till lindex strax, hons ka ha en hatt och jag ska spåna på födelsedagspresent. Tihi


brillsen på och solen skiner, hallå livet är göött

Kommentarer
Postat av: abbe

Ta mig, ta mig!

2011-04-14 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0