rytmen av ett regn

Svårt att vara vuxen när man brinner utav livslust
Svårt att hitta orsaken till låsta lusthus
Men fast det blåser motvind har du känslomässig medvind
Som fyller våra unga segel
För oss dit vi vill

Till rytmen av en regnig natt
Rev vi alla murar runt falska myter
Vi föll för synd och sång och skratt
Trotsade vår egen tid
Till minnet av en regnig natt
Fyllde vi betongen med ljuv grafitti
Bättre tända livets eld än att aldrig få va sig själv

Rytmen av ett regn-millas mirakel

En sån där riktigt töntig låt som ändå är så himla somrig att an bara måste lyssna iallafall en gång, ge den en chans
samtidigt som du tar på ett par brillor och kör nercabbat utmed en vitsippig väg. Jag gillar tanken! Så nu tänder vi
livets eld och är oss själva för en stund! (lät som värsta predikan i kyrkan).

Har pressat mig runt 5 kilometarn i Härskogen(var som en strandad valross med framtunghet) och badat för andra
gången i år på samma dag. Myckethärlig känsla när benen krampar (jag var seriös)

Nu ska det grillas och stekas på altanen en sväng, potatisen är i ugen och väntar på min mages vrål. Sen vet
vi inte vart kvällen bär oss. Oj vad poetisk jag är idag, en riktig björn ranelid kopia har ni lyckats få som bloggare..
Slut på babbel och tjöt nu, ha en gosig kväll med mycket mat och sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0