it's not me, it's you

morr'n morr'n! Hoppas ni sovit görbra, jag har faktiskt det. Surprise, har sovit typ 5 timmar varje natt men idag blev det tillochmed 8. heja mig!

Ska sätta mig och plugga nu, ska skriva en granskning av Käppala reningsverkets miljörapport 2010. Vääldigt intresant eller inte. Är sämst på granskning för jag är för snäll haha. Men först ska jag ge er ett morgontips och detta var faktiskt ett tips från jonathan att ha havregryn i. Jag var skeptiskt men testade iallafall imorse och blev supergott!

Smoothie:

-mjölk

-hallon

-blåbär

-banan

-ägg

-havregryn

-yoghurt

 


Kommentarer
Postat av: julia

Ägg i? Haha :P

2011-04-13 @ 09:18:11
URL: http://juliaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0