It's complicated

körde precis hem veronica, fina flicka som hållit mig sällskap ikväll tillsammans med hönökaka
och filmen It'S complicated. Mycket fin film tyckte vi båda med handen på hjärtat. Mysig kväll helt enkelt,
måste bli fler såna!

Imorgon blir en sån där hektisk dag, först jobb 10-14(fick ledigt sista timmen), sen snabbförvandling
till bröllopsoutfit haha oj vad jag kommer lukta gott, sen bröllop, sen fixa pållarnasmå, sen hem och tända ljus
byta om fixa filtar köpa grillmat tända grill kissa sen kommer mina fina, sen blir det utgång med full grillmage.
Så ser min lördag ut, behöver jag nämna att jagkommer vara trött på söndag?

Men jag är ung, glad och lite småförälskad i livet. Jag orkar, jag vill och hör och häpna JAG KAN! Friheten smakar gott i munnen. Tss.. Ska sluta babbla nu för jag är ruskigt trött och har skallebank.

Och hanna, fina hanna! Du är supervälkommen hem på tisdag!

jag och syster, gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0