stillat behov

mitt shoppingbehov är stillat, jag har fått
shoppa! Jag inte bara gillar utan fullkomligt
ÄLSKAR och är beroende av det. Mycket hemskt
att säga i en sådan konsumerande värld men jag
mår bra av att shoppa. Av att handla kläder, skor
och smycken. Är jag knäpp? Nä, ganska normal tror
jag.
Jag köpte (ska visa någon dag): En gosgosig mörkblå
kofta med krage, en asfräck paljettjacka, en figursydd
mullvadsbrun mjukiskavaj och en beigebrun blus.
Mycket snygga grejer! Ääälskar höstens färger mullvad, beige,
puderrosa och mörkgrått.

Har även medelpassat på friskis! Härligt värre och jag svettades
bokstavligen som en ostsmörgås i stekande sol. Yummi

Har ingen kamera så inga bilder nu! Men stå ut med texttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0