Pinglor på hästrygg

vaknade, duschade, åkte bil, läste metro, körde körlektion,
åkte tåg, gick till banken, gick hem i regn, satte på datorn
och nu sitter jag här.

Idag ska jag träffa min partypingla och underbara kajsa
och vi ska faktiskt rida. Ska ta med henne ut på en tur!
Blir mysigt värre, finns ALLTID mycket att prata om!

ikväll blir det träning, core och Vattengympa eller power
vet inte ännu! Mpste iallafall röra mig lite, helgen blev lite för
god hihi

har beställt snygga saker från H&M.com. Blev en mullvadsfärgad
kofta, en beige blus och ett par bruna strumpbyxor. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Saidbenedicte

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-12-01 @ 09:55:35
URL: http://saidbenedicte.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0