min älskling

jag och oskar har varit tillsammans länge nu,
enligt mig. Och jag är ingen sån (nörd) som skriver
noveller i bloggen om hur mycket han betyder.
Men ville bara tillängna ett litet inlägg till honom
denna vackra måndag. Måndagar ÄR inte vackra,
okej?
Så för att inte försköna och romantisera så:
Jag har haft förjävla roligt och har njutit varje
sekund! Min sten(berg)coola babe med mitt
favoritfluff på skallen. Min morgontrötta
wowspelande (och COD) sötkorv

Ge mig ett Ä ge mig ett L ge mig ett S
ge mig ett K ge mig ett A ge mig ett R
 Vad blir det?
ÄLSKAR
Jomen visst, Jag Älskar dig bästis

 

<3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha vad söt du är gosan!

2010-09-28 @ 19:10:54
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0