Jag röstar för djuren

nu har jag bestämt mig för röstning, läste en skitbra
bok man fick med hem i Djurens rätt.
Vekrligen bra folder!

Jag vet hur omdebatterat det är med djurrätt,
pälsindustrin och djurförsök. Men vad folk än säger
så kommer jag aldrig tycka att det är rätt. Jag kommer
alltid ställa mig på djurrättsaktivisternas och djurens
sida. Det är allmänt KÄNT att djur far illa, det är inget som
någon hittar på. Det är bara puckat att tro att det inte existerar
eller att det skulle vara något annat.

Gör som jag, när människan redan är förlorad
så kan man iallafall satsa på djurens framtid haha
nejmen tänk till iallafall!


Kommentarer
Postat av: Butterputte

Anna aktiv röstar för djuren! haha.. jag saknar fan livskraft elelr vad det hette...

2010-09-13 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0