Inget politiskt inlägg fast nä

hej och hå, försöker ignonera valvakan på Tv i bakgrunden
men är svårt. Är trött på val. Jag vet att det påverkar sverige
i framtiden och SJÄLVKLART bryr jag mig. Vet bara att det finns
viktigare saker än politiker i blåa eller röda slipsar/blusar som
fightas om vem som är bäst. Ta på er lite roliga kläder,
stick ut i mängden och kanske hade jag lyssnat.
Må bäste parti vinna,vilket det nu är
i vilket fall osm helst, vad som än händer.
Ta bort sverigedemokraterna , hallå det är 2010 inte
1939?


Förresten så klickade jag hem denna goding,
har alltid använt Lanzas Healing serum men ska
testa Biosilk tänkte jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

röstade du inte?

2010-09-20 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0