Aldrig

Det är aldrig aldrig dumt eller onödigt att ge eller skriva
en positiv kommentar till någon. Kanske tror man att det inte
gör någon skillnad men ingen människa mår inte bra av en
härlig kommentar från en vän eller en främling.
Så ser man att någon mår dåligt tycker iallafall jag att man
måste reagera, man kan inte förändra världen, kanske inte
ens hjälpa personen i fråga.´Men man kan alltid visa att man
finns, att man hör och bryr sig. Så tycker iallafall jag för då
har man försökt, man har gett sitt bidrag!


förresten måste jag bara säga en sak, när jag är inne på
positiva kommentarer. Jag har en mycket fin kompis som
alltid alltid säger till om hon tycker något är fint eller liknande.
En kompis som aldrig är avundsjuk utan gärna fäller ut gulliga
kommentarer, enkla men så himla uppskattade!
Kajsa heter denna flicka haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0