would you go for anything but green

haha gillar min överskrift, hade noll inspiration(är det inte ofantligt tråkigt att skriva överskrift?)
så valde något virus programs slogan haha.

Har varit en toppendag, dock väldigt intensiv! Bästa kajsa har stått ut med mig vandrandes kring på allas vårat
Ullared. ETt antal gånger tappade vi bort vagnen och ett antal gånger gjorde vi omplaceringar i våra varor. Men det var en helgrym dag! HIttade inte jättemycket men blev dock väldigt dyrt! Födelsedagspresent till mor kirrad, en julklappis till pappa och lisa, födelsedagspresent till Bert och så lite nagellack, smink, halloweenutklädnad
och smått och gott till ig själv :-)

Sen var det direkt till Körskolan och teorilektion, var helt OK men lite segt bara! När jag kom hem såg jag ut som en panda med smink under hela ögonen och röda fläckar i ansiktet. OKej inte panda då, mer som en halloweensminkad tönt. Så jag kände att jag likagärna kunde testa mitt halloweensmink! När jag redan hade grunden haha. Blev bra faktiskt! Ska vara scarryyyyyy! Åh ska bli så kul! KAJSA DU ÄR ASBÄST, fifän vad vi ska partaja!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha älskade du! DU ÄR BÄST, BÄSTBÄSTIBÄSTBÄST!!!

2010-10-27 @ 20:33:19
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0