Utochin

JAG ÄR SSEEEG I BOLLEN
alltså shit vad mitt  huvud värker.
haha jag är kass, har varit några timmar på fritids
idag och även kört både hemma och på körlektion.
Verkar som att min gosiga kropp inte klarar detta..
Hur ska detta gå? det känns som att hjärnan är
utspottad på en vass gren eller något.
Barnen var supergoa men det är ju ett visst ansvar.

iimorgon blir det upp tidigt och till hjällsnäs fram till
14. Sen ska jag hem, äta, vila lite och sedan
tillbaka till gråbo för vattengympa. Oj vad nervis jag är för den
va. Fifän. Kommer antagligen se ut osm en svettig klumpeduns
gris. Men dessa gillar vi va?

nu blir det asigt god mat+efterrrätt a la papsi
och sedan champions leage tittande för dem och dusch
med färginpackning för mig!

Men första stop: HUVUDVÄRKSTABLETT

Kommentarer
Postat av: Äls

2010-10-19 @ 18:06:42
Postat av: Älskling

Du är duktig :D Du får vila ut på torsdag!<3 kommer gå super på vattengympan! :D

2010-10-19 @ 18:07:27
Postat av: Hedvig

Åh, kul med fritids ju! Verkar rulla på bra för dig! Vilket fritids var du på, och har du varit där och presenterat dig innan? De tenderar nämligen att mest ringa från högstadieskolorna till mig haha. Håller med ovanstående, vattengympan kommer säkert att gå dyngbra!

2010-10-19 @ 18:37:30
URL: http://alahedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0