Take it to the stage ina multicolor jacket

'Cause they've forgotten how to play
Or maybe they're afraid to feel ashamed
To seem strange, to seem insane
To gain weight, to seem gay

Ola Salo The Ark- It takes a fool to remain sain

Hanna hanna hanna, fick nästan en tår i ögat när jag
satte på denna låt i morse! Har inte tänkt så mycket på
att det är så länge du är borta men när jag mindes
oss i Varberg i somras slog det mig en aning i fejjan.
Det är ett tag som du är borta, ett halvt år.

Denna låten tycker jag ÄR oss, den symboliserar
den lite knasiga vänskap vi har. Den är COOL och
vågar vara annorlunda.

Så detta inlägg är till dig min goa vän i australien,
när jag hör the ark då tänker jag på dig.
Hoppas du kickar ass där borta!


Kommentarer
Postat av: hani

Aaw, jag säger detsamma! Salo är vår man. Minnen på hög nivå <3 Ett halvår +- går snabbt min vän :)



Aaaaahhaaahaaahahaaaaa I've been waiting for this so long! Aaahahahaaaahaha waiting to sing this song for you.. <3

2010-11-01 @ 06:23:48
URL: http://wilnothesitate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0