Ringar

alltså, jag köpte ringar IGEN. Jag är ledsen bloggen men
det är något allvarligt fel på mig. Men ringar är så jäkla badass
så jag kan inte motstå. Som en dragning mot mitt finger och så sitter
den där fastklistrad på fingret och jag inbillar miog att den
inte går att få av.

Craving efter ringar jajemen. Sjukt? Nä bara enormt galet!

Tjena ha det, har fortfarande ingen kamera alltså inga bilder!



Jag taggar inför lördag då det blir förfest och sedan förhoppningsvis
Parken och Ladies night efterfieesttaaa. Och min favvispartypingla
är vid min sida när vi förhoppningsvis stöter på brolle och martin hetmarck.
Yums

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det är bra, är lite trött bara :P

Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 @ 13:01:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0