jag vill om du vågar hahaha

är uppe i varv efter att jag övat den jäkla vattengympan
men det blir bra! stod med syster i mitt rum och gjorde alla övningar
med fönstret öppet. Kändes halvnormalt.
eller var det helonormalt? Vilket ord!

Inväntar min sexiga prins som snart kommer på(i) sin
 springare (bil) och nattar mig. Det blir nog trevligt för det
brukar det faktiskt bli när vi ska umgås.

Lindex Shop Online - Mössa
denna lurvmössa vill jag ha. Den kommer från Lindex och jag såg att de hade mycket snygga mössor, vantar och halsdukar!

DET ÄR FOR FUCK SAKE INGEN FUCKING ÄKTA PÄLS FÖR JAG VILL INTE HA ETT GAMMALT STACKARS FLÅTT DJUR PÅ MIN SKALLE. HAR REDAN TILLRÄCKLIGT MED ÄKTA HÅR PÅ HUVUDET! SÅ DET SÅ PUNKT SLUT FUSKPÄLS IS THE SHIT!

Kommentarer
Postat av: Frida- i Australien

haha, nu kommer jag höra hennes gällande röst heeela kvällen i mitt huvud, haha. Jag vill om du vågar, lalalal, hehe

2010-10-15 @ 08:39:03
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Putte

Anna tänk på hur många djur som har dött för att få fram precis den rätta färgen

2010-10-15 @ 13:03:16
Postat av: Linda Bengtzing

Jag ljuger så bra!!

Du du dudududududu!

2010-10-15 @ 17:20:32
URL: http://www.lindabengtzing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0