Jag heter anna och jag är knäpp. Hej annaklappklapp

God day dear blogreaders
nej jag orkar inte engelska. Har varit och jobbat
på hjällsnäs idag och har en konstig energi som kom
från ingenstans? Är riktigt nöjd med mig själv, har jobbat
6 timmar idag och åstadkom mycket! Goa elever och
lärare. Känner mig riktigt stolt över mig själv,
jag klarar detta!

Oj just det, vattengympan är kvar. Haha den glömde
jag. Första gången ikväll! Brake a leg säger jag till mig
själv. Och nej jag vill inte ramla på den slippriga poolkanten
och bryta ett ben framför alla damer.

Vart kom mitt inre lugn från? senaste dagarna har varit
stressiga as hell. För mig då, stress för mig är vardag haha.
Har varit mycket nytt och vikariejobb är jobbigt då man inte vet
om det ringer på morgonen.. "vill du jobba?" "kom nuuuuuuU!!!"
haha typ så.

Kanske är det tjejmiddagen på fredag som lockar i bakhuvudet?
Kanske är det att jag fick sms om ullaredtripp med mina bästa
goingar? Kanske är det att jag har en jättelååång fredag att jobba?
Haha Nej? Måste vara det första två!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0