Icke existens av bilder

är väääldigt kass på bilder just nu. Det värsta är att jag tänker
varje dag att nu ska jag ta kort på det jag har på mig men det
blir bara inte av. Denna veckan har varit mycket nytt och mycket
att göra så har inte hunnit. Men bloggen är ju till för att ventilera
och få ut det jag behöver i skrift så egentligen spelar det ingen roll
med bilder. Bara det att det är roligare!

Hade mysig gårkväll hos Kajsa och Daniel (oskar var med så
det var inten mysko-trekant-grej haha). Jag sov stora delar av
de olika filmer vi såg. Sjukt trött!

Idag har jag ridit en långtur för imorgon hinner jag inte detta
då vi ska packa uihop våra rumpor och dra till Gekås ullared. Duktiga
daniel kör!

Ikväll blir det lite medelpass på friskis. Känner mig febrig men vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0