I keep my heart in your pocket

and I keep my faith in your hand

Anna Bergendahl sjöng just på tv dessa fina ord!

Kajsa ringde nyss och fick mig apigt loaded inför imorgon!

Ska bli skitkul, ska bara jobba först sen blir det dusch

för tror inte någon vill ha fisklukt i sin drink.. eller?

Imorgon blir det förhoppningsvis Ladies Nights efterfest

på parken där Brolle(!) och Martin Stenmarck(!) borde befinna

sig. hihi slå det ni! Men först förfest med de bästa goingarna i stan.

Och sklart fixa iordning mig med min bästa partypingla!

 

Ge mig imorgon!

 

Idol idag, alla är ju bra iår? Vad hände med falska röster och dålig scennärvaro,

detta är ju prooooooooffss!

 

HA DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0