goddag fast godmorgon

vaknar alltid så tidigt, 6 idag och inte sex utan kl 6.
Blää. Film igår, The Blind Side. Jättefin film!

idag:jobb och så vill jag komma till allum och köpa
bh för jag vill ha en ny bara sådär. och helst ett läppglans,
ögonskuggsprimer och deo också men får se vad pengarna
räcker till.. hihi

Jag har lust att bada, vet inte vad den lusten kommer ifrån.
Kanske är jag bara allmänt cräääjjssyy eller jag vet inte.
Kanske var en höstfisk i tidigare liv för det lär ju inte vara varmt i
sjöa nu direkt. Mitt kall kanske? Vinter OS i sjösimning jajemen

nej nu ska jag sluta, ska smälta den goda frukosten jag fick idag!
Stekta bacon stekt ägg stekta potäter och rostade macks yummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0