En dag i oktober

vattengympan igår var toppen, det är en egoboost att ¨få så mycket
beröm av dessa goa damer! De har adopterat mig haha

Idag blir det först hämta grejer hos pappa, sedan hämta kajsa
och åka och rida! Ska bli hur mysigt som helst.
Sen ska jag på körlektion bläää jag ska följa skyltar? Hallå?!
Sen bär det av till kungälv och handla ljus och sånt.

Helgen är fullspäckad men jag är glad
fredag innebär först möldal och shopping, sen har jag fått läkartid,
sen ska jag jobba och sedan är det utgång i alingsås med goa
tjejor!
LÖrdag innebär stallet, fixa utstyrsel, fixa annat, fixa oss hos kajsa,
förfesta och sedan hot chili halloween partaj!

GO HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0