Done!

var och tittade och antecknade när Hanna höll vattengympa
så nu är det min tur nästa vecka. Har inte haft ett enda nervöst
magknip förrän i denna sekund (och n-magknip är vanliga!)
för nu insåg jag att jag måste lära mig programmet utantill
snarast! De små damerna får inte bli missnöjda.

Måste också göra massoor imorgon

-ringa körskola och boka teori
-ringa och förhandla om lön för VG
-gå till apoteket
-putsa sadel och träns inför tävling
-göra ett musikprogram


nu ska jag naana, längtar efter att få
stoppa in fossingarna under varmt täcke för
just nu är de små och blå och kalla..
Måste bara borsta tänderna först, finns det något
tråkigare?

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men tack så mkt sötnos:)

ja han gillade dom;)

2010-10-13 @ 23:03:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack du! :D

Hur ser planerna inför dagen ut? :D

2010-10-14 @ 07:33:08
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0