dåligt med bilder

jag har väldigt dåligt med bilder på mig själv just nu,
har inte kameran här och dessutom så har jag fulperiod
i klädväg. Eller nä där ljög jag en del för jag har ju köpt
massor av snyggt men dessvärre gör jag inte mycket
just nu så orkar inte fixa mig haha. Tänk mjukiströja,
inga byxor och less is more i ansiktet. Mycket trendigt!

Bra dessutom att jag köpt så mycket snyggt haha
nästa vecka är det dags igen, fast då är det i Ulricehamn
som kläderna växer på träd. Mjummi och så är det smyckes
utförsäljning dessutom nästa vecka. Mina pengar springer iväg
med mig men det är okeej

Har anmält mig osm vikarie nu så får se när de bahagar ringa,
ska dra ner och presentera mig också tror jag så de får ett ansikte
på lilla mig. Jag lovar att jag ska sminka mig´och lämna myströjan hemma då
ihi

jobba idag och imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0