You had me at hello, babe

har precis läst ut Elsas Mode, och ja Kajsa den var wonderful! Love it!
Sträckläste i mitt snorstinna humör i soffan. hur mysigt som helst

har vart ute på ridtur med min favvispärla kajsa idag och det var lika
mysigt som vanligt! Såna stunder är guld värda! Vi bakade även lite
smarriga scones medan regnet regnade haha

nu har jag förkyld-dialekt, sån där då man säger d istället för n
osv. Riktigt hett faktiskt! Kroppen är stel och halsen gör ont så
fullträff där förkylningen, you hit me hard!

har enorma cravings för kycklingsallad så imorgon ska detta
förhoppningsvis lagas till. D3et är ju så satans gott!


läskigt snygga skuggor från urban decay
jag tror jag ska satsa på lila nästa party, såg en grymt snygg sminkning i Amelia!

Kommentarer
Postat av: Frida- i Australien

sv, jadå! har haft körkort sedan mars! ;)

2010-11-02 @ 23:44:47
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

jag sa ju det! erkänn man älskade när hugo var svartsjuk? <3

2010-11-03 @ 18:43:04
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0