Tired

tired-däckad
Papi kan få tro att det var han som kom på det först
hiih

har kört körlektion och efter förra veckans miss så blev det
bättre idag. Tycker dock inte att det är särskild kul
så vill bli klar nu!

Sen tog jag tåget hem och nu ska jag lsäa lite i väntan
på ridning med Kajsa i stormen? Usch för rusk väder

Känner mig inte helt bra så får nog vila från träning idag
med tyvärr :( fettman lägrar sig på kroppen jajemen
men vad gör dte om hundra år?

läser Elsas Mode jag fick låna av bästis och den är
lovande bra!

ska visa bild på mina sköna nya boots snart med!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Keft de fanns inget bättre sätt attligga ner på.. :)

2010-11-02 @ 10:46:34
URL: http://snajsen.blogg.se/
Postat av: AP

Det var jag som kom på det! Med däcken alltså ;). Ser förresten att din balklänning är väldigt lik den röda du köpte igår!

2010-11-02 @ 12:19:55
Postat av: Frida- i Australien

förstår känslan, jag hatade mina körlektioner, haha

2010-11-02 @ 14:32:32
URL: http://fridaamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0