red red wine, stay close to me

shakade precis loss mina lurviga på
danspasset nere på friskis & svettis.
Dunderhärligt! Alla borde testa, skitkul
jag lovar, bergbombis

Har jobbat på hjällsnäsan idag vilket gick
toppen. Har jobbat engelska, matte, försökt
köpa skor på nätet och pratat med trevliga
elever!

Imorgon har jag fått vick på andersstugan
så vi får se hur detta går, förskola är nytt
för lilla mig. Torka bajs säger oskar, blä säger
jag då? Förhoppningsvis blir det mer sagor och
myspys som kajsa berättade om!

Imorgon ska jag även rida med min skönhet
Kajsa. Blir lika mysigt som vanligt såklart!



Var urtrött imorse så blev min favvishalsduk från Phobia, ljusbrun
blus från mark lauge, mörkbrun stickad kortärmad tröja från peppercorn
och ringar från Giina tricot och spinning jewelry


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vet du om att du bara är bäst? för det är sant! LOVE YOU.

2010-11-29 @ 19:33:52
URL: http://kajsaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0