Out of my head, out of my bed

man kan undra vart fasiken helgen tog vägen,
lika snabbt som sommarn var över var också
denna helg borta.
tiden springer bort just nu, inget utav det man
vill prioritera prioriteras. Man gör istället det
som mán måste. Eller känner att man måste.
Jag ser dagar rusa förbi, årstider växla med
ljusets hastighet. Och jag kan bli rädd, rädd för
att det går så fort. Rädd för att missa något.

När jag var liten var jag så himlans rädd för att
missa något att när jag gjorde saker så struntade
jag att gå på toa för att inte missa ett piss. Istället
sket jag ner mig. Sjukt kul


Naglar man blir glad av!


nytt halsband från Lindex, bajssnyggt om ni frågar mig!


köpte även en grön blus på LIndex'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0