On and off

påfart och avfart var det idag, gick faktiskt helt OK.
börjar dock tröttna på att köra runt som en
fjant med skylt. Våga vägra skylt, ta körkort typ!

och titta ut, måste jag bara skriva! Titta ut! Gå inte ut
för det är satans i djävulenskt kallt. Men titta ut!
Underbara underbara vintersol!
Jag ska kolla restresa idag. Vill ha mer av denna
vackra sol (fast då sommarsol!)
Min hud har sakta gått tillbaka till sin rosa-gråa
ton och förbereder sig för vintertorrhet med att
lite lätt flagna på kinder. Jaja så är det, men
jag kan faktiskt och har faktisk råd att dra mig
utomlands lite! Så förhoppningsvis sitter
jag inom en snar framtid på ett plan till
varmare breddgrader ooh yeah :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0