Om hon slöt ögonen

Hon kunde va någon annan, någon bättre
Om hon slöt ögonen

- Jag vet vilken dy hon varit i av Håkan Hellström


Måste säga att 2 steg från paradise är riktigt bra, oväntat bra faktiskt. Har aldrig gillat ALL musik Håkan gör men oftast fastnar jag för några låtar. Men denna skiva är faktiskt bra, känslosam och fin text. Speciellt gillar jag låten ovan.

Jag är rövigt trött i skallen idag! brukar vara seg i huvudet men nu är det mer haha.

Försöker att inte ta åt mig men är svårt haha har lätt att bli personlig. Gör jag något så går jag in för detta till hundra procent, det finns ingen halvfart och inget halvdant utan bestämmer jag mig för något då ska det bannemig göras riktigt. Därför blir jag ofta besviken på mig själv och på andra om något inte fungerar. Jag ställer lite för höga krav på mig själv och på andra och hatar då dessa krav inte uppfylls. Men sån är jag och jag får nog ta och lära mig att hantera detta på ett bra sätt. ta det som det kommer lite mer!
 Träffade på goa Matilda idag, det ver trevligt att ha sällskap till lunchen!

Ikväll blir det watergymnastics! Tänk om vattengympan hölls typ på Gran Canaria, hade vart helt OK måste jag erkänna! Bränna och svett och varmt vatten mumsssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0