Vad vore inte en bal på slottet...

har haft massageprov idag, gick nog hyfsat bra.
har även prövat locka mitt hår med papiljotter
och det blev faktiskt bra. Hoppas nu det blir bra imorgon med!
Är nervös för sminket och allt, men jag försöker
spela cool och säga att det löser sig!

imorgon blir det start kl 11 med lockning av hår
(papiljotter), allt annat ska också fixas, typ smink och
bröst tejp osv. Sen ska klänningen på och
ca 17.00 ska jag vara hos fredrik. Där blir det skålande
och uppvisande av klänningar/kostymer.
Därefter bär det av in till Valand för att möta upp
alla vänner och nära och kära och slutligen
tågar vi in på Valand.

Det blir en drömdag!


Rosa champagne har jag fixat också, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0