Uppe med tuppen!

åkte upp sju till stallet och jag och mor min
tog en härlig tur bort till paddocken och
hoppade lite med hästarna. Gick jttebra!

nu sitter jag och kikar runt lite på internet
och känner att jag snart kommer behöva gå
på toaletten, nr 2. Aj då..

Ska ner till skolan vid 12 för religion
och förhoppningsvis betygssnack. Jag
vill sågärna ha högsta betyg i religion,
det är ett ämne jag verkligen gillar!

Klockan 17 bär det av mot floda
och smyckeshandling, längesen nu och
jag har stora förväntningar haha vill ha ännu fler
ringar. Mina 40 andra ringar känner sig ensamma...thitih


det var allt för idag, måste ta reda på vad det är han på
Bandit Rock gjort för det var massa tjat i morse. Spännande!

Tjenis penis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0