One of it

one of it-Milow är en helt okej morgonlåt, värt att lyssna iallafall
Vi håller på i våran klass om vilken låt vi ska springa ut till.
Jättetjötigt men jag hoppas någon lämnar in någon idag vilken
som helst haha

Igår handlade lilla Anna smycken, här är dem. Mycket fina!
Ska snart ner och jobba i fiskis så blir en lugn kväll sen.
Imorgon blir det mys med de andra, kanske ESC men fan att Anna
Bergendahl åkte ut, hon var superduktig igår!


Hittade 9 ringar att lägga till i min samling haha

Kommentarer
Postat av: frida

vart köpte du ringarna :)

2010-05-29 @ 15:26:26
Postat av: anna

Hej frida du får skaffa blogg så jag kan svara dit! haha jag köpte dem i Floda på Gildas House :D

2010-05-29 @ 17:20:48
URL: http://annamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0