man, I feel like a woman

hallihallå jag är supertaggad på
bal idag. Vädret är kassigt och allt annat
grått men det är bara 6 DAGAR kvar till bal!
Min klänning är underbar och jag tror detta
blir georgeus! Wiii

Gjorde NK prov idag, sista, och det var
bajs svårt! Har också sett på film, Media
har gjort en kortfilm där jag skådespelar
haha verkligen talang!

sen blev det ABS träning och lite granna i
det-farliga-fejk-solariet. Inte bra Anna...

Nu ska jag titta på reprisen av Så ska det låta
(vart har JAG tagit vägen, ge mig tillbaka?!)
Sebastian Karlsson var med förra veckan
och han är min idol.. Han är AWESOME som
Barney skulle sagt. Barney <3

Sen True Blood
och sen HEEEELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0