Chokladfondue

jag har nog berättat om detta tidigare,
men eftersom jag tänkte bjuda på detta
på lördag med bästa tjejerna så
kan jag läska med det lite här också!

Chokladfondue:
Du behöver Frukter/bär av olika slag tex:
-jordgubbar
-kiwi
-banan
-päron
-vindruvor
-ananas

Du behöver också choklad(valfri), grädde/olja.
SEdan gör man ett vattenbad åt chokladen, ni vet kastrull med en stålbunke i där chokladen ska smälta.
Sedan häller man i lite grädde/olja för att det ska bli lite mera rinnigt och inte så stelt.
Sedan är det bara att skära upp alla läckra frukter och servera. DOPPA PÅ, så jäkla gott!



Idag ska anna jobba, sen mysa med min prins

Kommentarer
Postat av: Arts And Crafts Movement

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0