Sometimes I wonder if

Aptrevlig kväll hos Sabinan igår på Tjörn i henns söta lägenhet
Vi åt tacos och massa godis. Har nog aldrig vart så mätt! Haha
sen såg vi på film och hade det mysigt.

Har haft två riktigt stressiga dagar så denna söndag är en vilodag.
Har gått från rida-plugg-jobb-kvällsaktivitet och jag har inte rikgit hunnit
med själv. Så nu sitter jag här och vilar. Men det känns bara tråkigt haha.


Ikväll blir det afroom jag orkar annars en promenad och lite ostkaka hihi

Imorgon ska lilla Anna in till stora staden och så ska felicia klippa håret
och styla. Ska bli kul men jag hoppas håret är kvar nä'r jag kommer hem!


Oredigerad söt bild jag tog i somras. Sötaste humlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0