one more promise I couldnt keep

Fiskar vänder upp magen och stiger upp mot ytan
då de dör. Det är deras sätt att falla


Jag älskar det citatet, kommer inte ihåg från vem
det är men det är grymt fint.

Vårsols promenad med älskling idag, och en härlig
galopptur med Goffy. Jag insöp värmen och glufsade
i mig den sol som rörde min vinterbleka genomskinliga hy.

Nu har jag väldigt tråkigt, sitter och tittar på Cougartown
avsnitt på kanal 5. Gossipgirl funkade inte.

Tror tyvärr dessutom att jag håller på att bli sjuk,
känner den igenkännande huvudvärken och
tjockheten i halsen. Jag hatar att vara sjuk.
Håller tummarna att fallet inte blir så.



kortet taget förra sommaren. Skolavslutning ge mig sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0