Jag vill ha sommar eller iaf vår

Igår var en stor dag, min käre kusin vann Young riders cup på
skandinavium. Hon och Hekla var superduktiga! Jättehäftigt att se!

Hann tyvärr nte hem till Afron och relaxen jag och kakan skulle göra.
Men blev en lördagsmyskväll dagen innan! Alltid lika trevligt. Killarna
spelar COD och vi tittar på på smällen haha.

Nu har jag fått massage på massagen i skolan, väldigt bra IV val
måste jag säga! Skönt avslut på dagen!

Frossar i bilder från i somras, hade vi det inte underbart?
Detta är det vi ska göra i sommar igen fast med uttökat gäng! Hihi









Är dem inte för goa!?

Kommentarer
Postat av: Ica-påsen

omg..omg 69an ligger ute på bloggen....

2010-03-01 @ 19:37:23
Postat av: Camilla

Åh, härliga bilder! :D Jag vill ha sommar nu!

2010-03-07 @ 21:08:50
URL: http://camillajacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0