It smells like teen spirit

heja mig jag har pluggat massor dessa dagar
och det är ovanligt må jag säga!
Nk B prov i morse som nog gick hyfsat och sen
Matte D omprovet återigen imorgon. Mindre bra där..

Tittade på Honey boneys fina balklänning igår,
supersöt. Nu vill jag ha min klar så jag kan hålla
i den och prova! Åh vad kul! Längtar så sjukt mycket.


Idag hade vi våran sköna bildlektion osm vanligt
med musik och mys. Imorogn är det torsdag och efter
provet ska jag rida och på boxning.
Fredag blir kanske fest men också jobb
Lördag drar vi till stocken alla sköningar och myser hos sabbe!
Söndag är det plugg som gäller men också afro



Oh yeah, afro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0