I yelled my command

har råkat ut för nageltrång, mums. På fingret, långfingret dessutom.
Hade jag kunnat peka finger åt mitt eget finger hade jag gjort det för det
gör ONT.
Nog om mitt finger, inte ska det få mer uppmärksamhet än det redan har,
bultande och illrött.

Ska strax iväg och boxa bort gäddhänget, boxning är skitkul! Alla som
vill skaffa sig bal-armar borde testa. Förhoppningsvis får jag det snart..


Fruktansvärt tråkig dag idag annars inget nytt. Redovisning gick toppen och
jag fick reda på att kag fick MVG på religionen så jag är nöjd men uttråkad.
Hästen hade även tappat sin sko, åh grattis!



Fan vilken härlig bild, fett hår och fräknar i like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0