Forget me if I am wrong

helt sjukt vad länge jag har tittat på tv idag.
jag råkade se att The hills gick och så råkade det vara maraton
oh herre jag fastnar alltid fast det är sämst. Nu kan jag alla
töntiga intriger och fjantiga snofsmänniskor i hela serien. BRA ANNA

har även tagit en timmes promenad och det var superhärligt
även fast det var liiite kallt. Nu har jag frossat i ännu mer blaj tv,
Gossip girl och Cougar town and I am proud to say I love it.


"det krävs ett helt nyy sätt att tänka för att lösa de problem
vi skapat med det gamla sättet att tänka"


jo, Albert Einstein var helt okej smart ändå. Grabben kunde tänka


Kommentarer
Postat av: frida

jag fastnade också framför det idag och rycktes med i alla intriger haha :)

2010-03-21 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0